خرید عمده زرشک پفکی | نماینده فروش آن در کشور

خرید عمده زرشک پفکی را می توانید به مراکز معتبر و نمایندگی های کارگاه ها و تولید کننده گان معتبر این محصول مراجعه نماید چرا که در این مراکز به دلیل حذف واسطه ها قیمت محصول بسیار مقرون به صرفه است. 

زرشک خوشمزه از جمله مواد غذای است که دارای طعم و مزه بسیار عالی می باشد. زرشک ها در تهیه غذا های ایرانی جایگاه ویژه ای به عنوان یک طعم دهنده و یا تزئین غذا دارا می باشند. زرشک ها در واقع چاشنی با طعم و مزه ترش است که می تواند بر مزه غذا های ایرانی بسیار تاثیر بگذارد. از مهم ترین استفاده زرشک می توان به استفاده کردن آن در تهیه زرشک پلو با مرغ و زعفران و همچنینن بکار بردن آن برای تزئین برنج و بهه عنوان یک طعم دهنده در ته چین و کوکو سبزی نام برد.

خرید عمده زرشک پفکی | نماینده فروش آن در کشور

خرید عمده زرشک پفکی

خرید عمده زرشک پفکیفروش زرشک از همان زمان برداشت آن ها آغاز می گردد. اما تولید زرشک های پفکی چون زمان بر می باشد دور تر به بازار عرضه می گردد. زرشک های پفکی دارای رنگ روشن می باشند و زرشک های پفکی تیره موجود در بازار نشان دهنده این است که زرشک پفکی پارسال می باشد.

شما برای این که بتوانید زرشک مورد نیاز خود را به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری نماید می توانید به مراکز و نمایندگی های معتبر در سرتاسر کشور مراجعه نماید. کاگاه های اصلی تولید کننده زرشک در شهرستان های خراسان جنوبی به نام بیرجند و قاین می باشد. 

بزرگترین بازار زرشک پفکی در تهران

بزرگترین بازار زرشک پفکی در تهرانمی توان گفت کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده زرشک در جهان شهرت دارد. زرشک تولید شده در قاینات خراسان جنوبی یکی از جمله مرغوب ترینن زرشک های تولید شده در کشور ایران می باشد.

زرشک ها را می توان به دو دسته تقسیم نمود که عبارتند از:

  • زرشک وحشی
  • زرشک باغی

زرشک وحشی یاا به اصطلاح زرشک کوهی در منطقه های بارانی رشد می کنند، ولی زرشک های باغی می توان گفت خود به دو گروه زرشک دانه اناری و پفکی تقسیم می گردند که در واقع می توان گفت همان زرشک های است که شما به همیشه در غذا های خود استفاده می کنید.

صادرات زرشک پفکی به قیمت عمده

صادرات زرشک پفکی به قیمت عمدهدر چند سال اخیر صادرات زرشک پفکی بسیار مورد توجه قرار گرفته است به صورتی که انواع زرشک تولید شده در بیرجند را به کشور های که در ادامه بیان خواهیم نمود صادر می نمایند که عبارتند از:

  • فرانسه
  • کره جنوبی
  • کاندا
  • استرالیا
  • ایالات متحده آمریکا

یکی از مهم ترین دلایلی که صادرات انواع زرشک مورد توجه بسیاری از کشور های هدف قرار گرفته است ارگانیک بودن آن است.

زرشک در واقع می توان گفت از جمله کالا های صادراتی ایران به شمار می رود که مردمان کشور های دیگر ایران را با زرشک و زعفران آن می شناسند. قیمت جهانی زرشک به عواملی چون هزینه های ارسال و نوع بسته بندی و سایر عوامل تاثیر گذار بر روی آن متغییر است و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ها از قیمت بروز مطلع گردید.

تامین کننده زرشک پفکی در کشور

تامین کننده زرشک پفکی در کشورتامین کننده زرشک پفکی درجه یک بسیاری در کشور فالیت می کنند که شما می توانید با مراجعه به آن ها محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نماید.

زرشک چه تازه و چه خشک دارای خواص بسیار زیادی است که بسیاری از کارشناسان تغذیه استفاده از این مواد غذایی مفید بسیار تاکید دارند. 

زرشک دارای مقدار بسیاری ویتامین B می باشد که از بروز سرما خوردگی جلوگیری می کند. 
این ماده غذایی به دلیل داشتن مقدار زیادی اسید عالی باعث شده تزش مزه باشد به همین منظور می تواند در جذب آهن نقش بسزایی داشته باشد.

زرشک حاوی مقدار بسیار زیادی آهن است.

از دیگر خواص قابل ذکر زرشک می توان به تقویت کننده قلب، پاکسازی خون، درمان عفونت، درمان اسهال و سنگ کلیه اشاره داشت.

با کیفیت ترین زرشک پفکی در ایران

با کیفیت ترین زرشک پفکی در ایرانبدست آمدن زرشک پفکی زمان بر می باشد و همین موضوع می توان گفت یکی از مهم ترین عامل برای گران قیمت بودن آن نسبت به زرشک دانه اناری باشد. 

در کل چه زرشک پفکی و چه زرشک دانه اناری هر دو زرشک قرمز می باشند و تنها تفاوت آن ها روش خشک کردن آن ها است. 

زرشک ها اگر درست و اصولی خشک شوند می توان یک زرشک پفکی مرغوب و با کیفیت بدست آورد.

زرشک های پفکی را می توان به مدت بیشتری نگهداری نمود به همین دلیل می توان گفت این نوع زرشک در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد.

زرشک پفکی تولید شده در نیمه زمستان وارد بازار می شود و زرشک دانه اناری در اوایل پاییز و همانطور که گفته شد زرشک پفکی به دلیل مدت زمانی که برای خشک شدن می برد دیر تر به بازار عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما