قیمت زرشک صادراتی | پخش عمده انواع آن

قیمت زرشک صادراتی  (Barberry Price for export) با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت ها به دیگر کشور ها عرضه می گردد. در ایران این محصول پر مصرف با بهترین شرایط تولید می گردد و با پخش عمده خود توانسته است بخش زیادی از بازار را به اسم  خود ثبت نماید. در بین مراکز تولید کننده یوی از بزرگترین تولبد کننده گان بیرجند می باشد. قیمت زرشک در نقاط مختلف متفاوت است. برای مثال با قیمت زرشک بیرجند با قیمت زرشک پفکی در مشهد متفاوت است. بیرجند در خراسان جنوبی واقع است و یکی از مراکز تولید و فرآوری زرشک گونه ولگاریس (زرشک پلویی ایران) است. در بین شهر های ایران، تهران البته یک استثنا می باشد قیمت زرشک پفکی در تهران معمولا در برخی مراکز عمده فروشی زرشک قابل قیاس با شهر های خراسان جنوبی است. چراکه مرکز خرید و فروش تجاری اکثر اقلام تهران است. بنابراین تهران نه تنها مرکز و پایتخت ایران است، بلکه مرکز و قطب تجاری ایران نیز می باشد. به همین منظور زرشک تولید شده در استان خراسان به صورت عمده به تهران عرضه می گردد و از آنجا به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد.

قیمت زرشک صادراتی | پخش عمده انواع آن

زرشک پفکی

شاید برای عده ای کسانی که با زرشک سروکار ندارند یک سوال مطرح باشد که زرشک پفکی چیست؟ شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید زرشک پفکی نوع خشک شده از زرشک خراسان جنوبی است. در کنار زرشک پفکی همواره صحبت از زرشک دانه اناری نیز می شود. در زیر به طور مفصل به این سوال باسخ می دهیم که زرشک پفکی چیست و فرق زرشک اناری با پفکی در چه چیزی است؟در بخش بعد به این سوال جواب میدهیم که چرا قیمت زرشک دانه اناری ارزان تر از قیمت زرشک پفکی است. برای اکنون در مورد تفاوت زرشک دانه اناری و زرشک پفکی بشنوید!

قیمت زرشک پفکی

قیمت زرشک پفکی

حال به این سوال میرسیم که چرا زرشک پفکی گرانتر است؟ آیا مرغوبیت زرشک پفکی مربوط به نژاد درختچه زرشک است؟

برای جواب دادن به این سوالات لازم است نحوه برداشت محصول زرشک را به طور مختصر و کوتاه توضیح دهیم.

درختچه زرشک از هر نژادی که باشد میتوان در تولید زرشک پفکی یا زرشک دانه اناری از آن بهره جست. این بدین معنی است که این کشاورز یا تولید کننده است که در زمان برداشت، بسته به امکانات موجود، تصمیم میگیرد قصد تولید چه نوع زرشکی را دارد.تولید زرشک پفکی به طور کلی روش سخت تر و پرهزینه تری داشته و نیازمند امکانات و نیروی انسانی بیشتری است. در زمان برداشت زرشک به منظور تولید زرشک پفکی حتما باید شاخه های حاوی خوشه های میوه را به وسیله قیچی برید. در حالی که در برداشت زرشک جهت تولید زرشک دانه اناری با ضربه زدن به شاخه ها، میوه را از شاخه ها جدا کرده و جمع آوری میکنند. توجه به حساس بودن پوست لطیف میوه زرشک (Barberry Fruit) در این روش برداشت (شاخه بر) تا حد امکان رعایت میشود. در نتیجه آسیب به میوه زرشک به حداقل میزان خود میرسد. تنها رعایت همین نکته در برداشت زرشک میتواند تا حد زیادی در افزایش قیمت عمده زرشک پفکی مرغوب تولید شده تاثیر بگذارد.

پس از برداشت نوبت به حمل ونقل زرشک چیده شده به محل خشکاندن آن میرسد. در این مرحله نیز باید از ظروف غیر فلزی و محکم استفاده شود. نظیر سبدها و یا کارتنهای مقوایی محکم یا ظروف پلاستیکی غیر قابل انعطاف. تا همچنان خوشه ها و دانه های زرشک از آسیب مکانیکی حفظ شوند.

خشک کردن زرشک پفکی باید در سایه صورت گیرد( برخلاف زرشک دانه اناری). بنابراین تولید کننده زرشک پفکی حتما باید صاحب کارگاهی مجهز به سالن یا تالار مخصوص خشک کردن زرشک باشد. در این کارگاه نیز حتما باید داربستهایی از جنس چوب یا فلز گالوانیزه وجود داشته باشد تا شاخه های زرشک را بتوان روی این داربستها قرار داد. زیرا خشک شدن در سایه بسیار زمان بر است و نمیتوان زرشک را روی سطح انباشته کرد. حتما باید جریان هوا بین خوشه های زرشک وجود داشته باشد تا از کپک زدن و تخریب محصول جلوگیری شود. علاوه بر آن کارگاه حتما باید به سیستم تهویه هوا مجهز باشد.در صورتیکه رطوبت هوا زیاد نباشد خشک شدن زرشک در حدود حداقل دو ماه طول میکشد.

روشی که توضیح داده شد روش سنتی خشک کردن زرشک پفکی است. در روش مدرن خشک کردن که با استفاده از دستگاههای خشک کننده میوه صورت میگیرد روشی است که کمتر معمول است زیرا همه تولید کنندگان بودجه لازم برای خرید این دستگاهها را ندارند.

هزینه های تحمیل شده به تولید کننده در تمامی مراحلی که ذکر شد و لزوم استفاده از امکانات خاص تولید، به علاوه هزینه های نیروی انسانی به کار گرفته شده در نهایت باعث افزایش قیمت زرشک پفکی نسبت به قیمت زرشک دانه اناری و قیمت زرشک زیر تالاری میشود.

بنابر شرایطی که شرح داده شد طبیعی است که قیمت زرشکی که به این روش تولید میشود (یعنی قیمت زرشک پفکی)گرانتر باشد.

تفاوت در قیمت عمده زرشک پفکی با قیمت عمده زرشک دانه اناری میتواند گاهی حتی تا ده درصد و یا بیشتر هم برسد.

قیمت زرشک پفکی اعلا

قیمت زرشک پفکی درجه یک که دارای تمامی فاکتورهای زرشک درجه یک باشد نسبت به انواع دیگر زرشک بالاتر است. زرشک پفکی درجه یک، درشت، یکدست، سرخ رنگ، بدون ضایعاتی نظیر شاخه و برگ و تیغ درختچه، سنگریزه، دانه های له شده یا آسیب دیده، دانه بور یا سیاه و… است. که در مقاله مشخصات زرشک مرغوب (به پست قیمت زرشک پفکی اعلا به صورت عمده ) به طور کامل توضیحاتی در مورد تشخیص آن داده ایم. قیمت زرشک اعلا قائنات و بیرجند را از زرشک و فرآورده های زرشک آبرام بخواهید. در ادامه درباره نحوه تشخیص زرشک مرغوب بشنوید!

زرشک پفکی کاملا طبیعی و با رعایت موارد استاندارد تولید می گردد. کیفیت بالای خرید این محصول را می توان از نمایندگی های معتبر آن خواست.

قیمت زرشک در بازار مشهد

قیمت زرشک در بازار مشهد خرید عمده زرشک در مشهد معمولا در بازار مصلی مشهد در پایین خیابان انجام میپذیرد. یک خریدار زرشک در تهران کمتر از بازار مشهد خرید انجام می دهد. چراکه بخشی از زرشک تولیدی خراسان جنوبی مستقیم به تهران فرستاده می شود و قیمت عرضه آن بسیار مناسب است. البته مشهد به علت نزدیکی به بیرجند و قاین مزیت حمل و نقل ارزان تر را دارد. مشهد قطب اصلی تولبد زرشک در جهان می باشد این استان با تولید سالانه چند هزار تن زرشک یکی از مهمترین استان های می باشد که نه تنها نیاز داخل خود را از این محصول بر طرف نموده است بلکه به صورت عمده به دیگر کشور های خاورمیانه و کشور های اروپایی نیز صادر میگردد‌.

نمایندگی های فروش زرشک

نمایندگی های فروش زرشکاز تولید تا عرضه زرشک به دست مشتریان دارای مراحل متفاوتی نی باسد اما یکی از مهمترین مواردی که نیاز به بررسی دارد نحوه فروش و عرضه آن به دست مشتریان می باشد.  زرشک تولید شده در خراسان جنوبی به علت کیفیت بالایی که دارد متقاضیان زیادی نیز دارد. به همین منظور وجود نمایندگی های معتبر  فروش زرشک در ایران می توان ابن محصول را به بهترین روش پخش نمایند تا مشتریان بتوانند با پرداخت مناسب ترین قیمت ها این کالا را خریداری نمایند‌. تنها این محصول در داخل قابل توجه بوده است بلکه در خارج از کشور نیز متقاضیان زیادی داشته است قیمت زرشک صادراتی که شامل قیمت زرشک پفکی و قیمت زرشک دانه اناری است،  با توجه به کیفیت و نحوه ارسال آن مشخص می شود‌.

خرید زرشک ارزان قیمت

خرید زرشک ارزان قیمت چگونه می توان زرشک با بهترین کیفیت را با پرداخت قیمتی مناسب تهیه نمود؟ همواره افرادی که کالا های با کیفیت را عرضه می نمایند به دنبال کسب سود بیشتر نیز هستند. در صورتی که بتوان با پرداخت کمترین هزینه کالایی مرغوب را تهیه نمود میتوان بیشترین سود را حاصل شد‌.

زرشک ارزان قیمت با کیفیت بالا و نرخ واقعی را تنها می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمود. اما همه مشتریان یا خصوصیات زرشک مرغوب آشنا نیستد و آشنایی با این خصوصیات کمک می نماید تا بتوانند بدون هیچ مشکلی بهترین خرید را داشته باشند و به راحتی آن را به دیگران بفروشند.

  1. زرشک باید درشت باشد.
  2. زرشک باید دارای رنگ روشن باشد.
  3. بدون برگ و شاخه چسبیده به زرشک عرضه گردد.
  4. دانه های زرشک بدون پوک و یا کرم خوردگی عرضه شوند.
  5. دانه های زرشک نباید خشک شده باشند.
  6. رطوبت دانه های زرشک گرفته شده باشد.

خرید عمده زرشک

خرید عمده زرشک زرشک یکی از بهترین میوه های می باشد که دارای خواص درمانی زیادی نیز مس باشد از جمله این خواص درمانی می توان به بیماری صفرا، اسهال، مننژیت، انواع کمر درد و رفع نمودن کرم های حلقوی اشاره داشت‌.زرشک دارای خواص درمانی دیگری مانند تومور های مغزی می باشد این میوه پر خاصیت دارای طبع سرد است.

زرشک به نحوه های گوناگون مصرف می گردد که مشتریان با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری می  نمایند.

  • مصرف جهت آب زرشک
  • استفاده در زرشک پلو
  • مربای زرشک
  • پولکی زرشک

این محصول به دو صورت تهیه می گردد که هر دو صورت آن مشتریان زیادی داشته و به صورت عمده عرضه میگردد. یکی از این روش ها پس از رسیدن زرشک در آبان ماه با بریدن شاخه ها و نگه داری از آنها در سالن ها می باشد که به عنوان زرشک پفکی شناخته شده اند. دومین روش تکاندن درخت است که به عنوان زرشک دانه اناری مشهور می باشد. انواع زرشک به صورت عمده در داخل کشور و دیگر کشور ها صادرات میشود. قیمت زرشک صادراتی تنها به علت نحوه بسته بندی و کرایه ارسال آن بیشتر می باشد. برای خرید عمده زرشک پفکی و دانه اناری با ما در مجموعه زرشک آبرام در تماس باشید.

انواع زرشک در ایران

انواع زرشک در ایرانایران یکی از تولید کنندگان بزرگ زرشک در دنیا می باشد. در خصوص مناطقی که به کشت زرشک در ایران می پردازند می توان به بیش از ۷۲ درصد از باغات قاین و ۳۲ درصد از باغات بیرجند اشاره داشت. به طور کلی می توان گفت خراسان جنوبی مهمترین بخش تولبد کننده زرشک در ایران می باشد.  زرشک خراسان جنوبی شناخته شده و پر مصرف می باشد. مشتریانی که تمایل به خرید این زرشک دارند می توانند با برقراری ارتباط با مراکز معتبر فروش زرشک با کیفیت ترین محصول را خریداری نمایند. صادرات بالای زرشک در ایران نشان از کیفیت و مناسب بودن قیمت زرشک صادراتی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما